80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش اول)
80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش اول)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 12:11 | بازدید : 165 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

1. قبل از هر چیزی درباره ایده های بازاریابی خودتان فکر کنید!

قبل از هر چیزی کاری که باید انجام دهید این است که درباره ایده های بازاریابی خودتان فکر کنید. تحقیقات نشان داده است که شما برای این که بتوانید به شیوه مناسبی کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که درباره این ایده ها فکر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که افرادی که در کار بازاریابی موفق می شوند (چه افرادی که در سطح معمولی و چه افرادی که در سطح گسترده این کار را انجام می دهند!) وقتی که از قبل درباره کاری که می خواهند انجام دهند فکر نکنند شانس کمتری برای موفقیت دارند. دانشمندان همچنین بر این باورند که فکر کردن درباره کاری که می خواهید انجام دهید به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید شانستان را به میزان بیشتری برای این که کار بازاریابی را بهتر انجام دهید افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما قبل از هر کاری درباره این موضوع فکر می کنید می توانید با بررسی کردن بهتر تمام جوانب کار کاری کنید که شانستان برای انجام کار به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند. به عبارت دیگر وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که کار را با استفاده از یک آمادگی بیشتری انجام می دهید و همین انجام کار با این آمادگی به شما کمک می کند تا موفق تر باشید.

2. اولین چیزی که به عنوان روش کار بازاریابی دیجیتالی به ذهنتان می رسد باید استفاده از شبکه های اجتماعی باشد!

وقتی که شما می خواهید کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی یا بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید می توانید به چند جنبه مختلف کار توجه کنید. ولی حقیقت این است که اولین چیزی که در این زمینه باید به ذهن شما برسد این است که کار را چگونه با استفاده از شبکه های اجتماعی انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما می خواهید با استفاده از شبکه های اجتماعی کار کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید بهتر عمل کنید خیلی بیشتر می شود به این دلیل که وقتی شما از این شبکه های اجتماعی استفاده کنید در حقیقت در حال استفاده کردن از ابزارهایی هستید که می توانید با استفاده از این ابزارها با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این کار می تواند به شما کمک کند تا نسبت به این وضعیت دیدگاه بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که استفاده کردن از شبکه های اجتماعی می تواند این شانس را به شما بدهد برای این که بتوانید به میزان بیشتری با مخاطبین خودتان ارتباط برقرار کنید و در حقیقت می توان گفت که استفاده کردن از شبکه های اجتماعی را می توان در حقیقت ستونی برای کار بازاریابی دیجیتالی دانست.

3. صبور باشید!

صبور باشید. صبر داشتن و صبور بودن یکی از مهم ترین نکته هایی است که شما برای این که بتوانید به خوبی با استفاده از روش های دیجیتالی بازاریابی کنید باید آن را یاد بگیرید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که تمام افرادی که تصمیم گرفته اند تا با استفاده از شبکه های اجتماعی و به طور کلی با استفاده از روش های دیجیتالی به کار بازاریابی بپردازند باید داشته باشد. این پارامتری است که در صورتی که شما این پارامتر را نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که بتوانید کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا با دقت بیشتری به پردازش کردن اطلاعات و همچنین جمع آوری کردن اطلاعاتی که می تواند به نفع شما باشد بپردازید و بنابراین می توانید با استفاده از این روش شانس خودتان را برای این که در این کار موفق شوید به میزان زیادی بالاتر ببرید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند همچنین به این نتیجه رسیده اند که یکی از مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی که مربوط به افرادی است که کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام می دهند دقیقا همین است که این افراد در کار خودشان به میزان زیادی از خودشان صبوری نشان می دهند و همین صبوری می تواند عامل بسیار مهمی در موفقیتشان در این کار باشد.

4. سعی کنید از زمان خودتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید!

شما باید برای این که بتوانید کار بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی را بهتر انجام دهید نیاز به این دارید که از زمان خودتان به شکل بهتری استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا از زمانی که در اختیارتان قرار دارد به شکل بهتری استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای این خواهید داشت که کار را با کیفیت بهتری انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا بهتر از گذشته و بهتر از زمانی که از زمانتان به خوبی استفاده نمی کرده اید عمل کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما سعی می کنید تا با استفاده از اینستاگرام به کار بازاریابی بپردازید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که زمانی را که با انجام کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام می پردازید برای خودتان محدود کنید و سعی کنید تا با استفاده از این زمان محدود (البته منظور از محدود کردن به معنی کم کردن نیست و شما باید سعی کنید تا برای این کار یک زمانی مشخصی را درنظر داشته باشید) برای خودتان تمام استراتژی هایی که دارید را پیاده سازی کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا کار را بهتر انجام دهید.

5. برای بازاریابی کردن به دنبال افراد مشهور باشید!

یکی دیگر از روش های بازاریابی کردن این است که شما باید سعی کنید تا برای بازاریابی کردن به دنبال افراد مشهور باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار یکی از بهترین و مناسب ترین کارها برای انجام کار بازاریابی دیجیتالی می باشد. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس خودتان را برای این که بازاریابی را به روش مناسبی انجام دهید به میزان زیادی افزایش دهید. افراد مشهور افرادی است که در شبکه های اجتماعی حضور دارند و آن ها از تعداد دنبال کننده های زیادی برخوردار هستند و شما برای این که بتوانید برای تجارت خودتان تبلیغ کنید می توانید این افراد را پیدا کنید و از آن ها بخواهید که تجارت شما را تبلیغ کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس خودتان را برای موفقیت افزایش دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند به شما کمک کند تا تعداد افرادی را که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند به میزان زیادی افزایش دهید. بنابراین یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید می تواند همین باشد که با این افراد در ارتباط باشید و سعی کنید تا از این افراد بخواهید تا راه درست بازاریابی کردن را به شما نشان دهند و به شما کمک کنند تا بازاریابی کنید.

6. بر روی افرادی که برای اولین بار از تجارت شما بازدید می کنند وقت و انرژی به اندازه کافی بگذارید!

شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که سعی کنید تا برای افرادی که برای اولین بار از تجارت شما دیدن کرده اند به اندازه کافی زمان و انرژی بگذارید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا مخاطبین و مشتریان جدیدی را بدست آورید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این یکی از مهم ترین کارهایی است که شما می توانید انجام دهید برای این که بتوانید در تجارت خودتان تعداد مشتریان را بیشتر کنید. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت پیدا می کند که این مخاطبین و مشتریان شما نسبت به تجارت شما وقتی که برای اولین بار تجارتتان را می بینند علاقه زیادی نشان دهند. در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که با توجه کردن به این دسته از مخاطبین و مشتریان شرایط را برای آن ها بهتر کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا دایره مخاطبین خودتان را به میزان بسیار زیادی گسترده تر کنید. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که تجارت شما یک تجارت نوپا است و تازه تاسیس شده اید و این کار می تواند به شما کمک کند تا به شمار تعداد افرادی که مخاطبین حقیقی و وفادار شما هستند اضافه کنید.

7. در کنار محتوای بازاریابی برای آن ها محتوای آموزشی ارایه کنید!

شما باید تمام تلاش خودتان را انجام دهید برای این که در کنار محتوایی که بیشتر جنبه بازاریابی دارد برای این افراد یک محتوای آموزشی نیز ارایه کنید. در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بهتر تجارت شما را درک کنند و بنابراین در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما به عنوان یک تجارت برای افرادی که قرار است از تجارتتان دیدن کنند محتوایی تولید می کنید که در کنار این که جنبه بازاریابی دارد جنبه آموزشی نیز دارد می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید در این کار بازاریابیتان موفق شوید به میزان زیادی افزایش پیدا می کند. از این رو می توان نتیجه گرفت که وقتی که شما می خواهید برای تجارت خودتان یک چنین محتوایی تولید کنید می توانید با استفاده از این روش تعداد افراد بیشتری را به سمت و سوی خودتان بکشانید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای این داشته باشید که کاری کنید که افراد دیگر تجارت شما را بهتر درک کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند این یکی از بهترین روش ها برای موفقیت شما می باشد.

8. یکی از شبکه های اجتماعی که خودتان از همه بیشتر آن را قبول دارید به عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه خودتان انتخاب کنید!

شما می توانید یکی از شبکه های اجتماعی را که خودتان از همه بیشتر قبول دارید به عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه خودتان انتخاب کنید و سعی کنید تا بخش زیادی از انرژی را که می خواهید بر روی بازاریابی بگذارید به همراه عشق و علاقه ای که دارید به این شبکه اجتماعی اختصاص دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما موفق می شوید چنین کاری را انجام دهید در حقیقت می توانید انتظار داشته باشید که بخشی از کارتان را با عشق انجام می دهید و این دقیقا همان چیزی است که شما را از دیگر تجارت هایی که ممکن است در این کار به این اندازه موفق نشوند مجزا می کند. وقتی که شما در کاری که انجام می دهید عشق داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که با انرژی خیلی بیشتری این کار را انجام دهید و بنابراین می توان گفت که در این حالت احتمال این که در کارتان موفق تر شوید به میزان زیادی بیشتر می شود. تحقیقات نشان داده است که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا بتوانید انرژی خودتان را بر روی کارهایی که می خواهید انجام دهید به میزان بیشتری متمرکز کنید. دانشمندان می گویند این کار برای بازاریابان کاری مهم و کلیدی می باشد.

9. سعی کنید تا با برندهایی همکاری داشته باشید که شبیه به شما کار بازاریابی را انجام می دهند!

شما همچنین می توانید برای این که این کار بازاریابی را بهتر از گذشته انجام دهید با برندهایی همکاری و تعامل داشته باشید که فکر می کنید آن ها نیز از شیوه های بازاریابی استفاده می کنند که شما می کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به شما کمک کند تا به میزان زیادی از تجربه هایی که آن ها دارند استفاده کنید و بنابراین در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت در کار داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا نسبت به کار بازاریابی دیدگاه مثبت تری داشته باشید و از آن مهم تر این که در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که دیگر "تنها" نباشید چون در بسیاری از موارد همین که فردی فکر کند که به عنوان یک تجارت جدید در کار بازاریابی تنها است می تواند به نوبه خودش تاثیرات منفی بر روی این فرد داشته باشد در صورتی که شما به عنوان یک فرد نیاز دارید تا این حالت تنهایی را از خودتان دور کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید از تجربه هایی که این افراد در کار بازاریابی داشته اند استفاده کنید و بنابراین می توانید در بسیاری از جنبه های کار خیلی سریعتر از آن چیزی که انتظارش را داشته اید پیشرفت کنید.

10. سعی کنید به شیوه ای مختلف به مخاطبین تخفیف دهید!

 

یکی دیگر از شیوه هایی که شما می توانید با تکیه کردن به این شیوه انتظار داشته باشید که تجارت شما به میزان زیادی رشد کند این است که سعی کنید تا جایی که می توانید به شیوه های مختلف به مخاطبین تخفیف دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به کیفیت کار بازاریابی توسط شما کمک کند و می تواند به میزان زیادی شیوه انجام کار بازاریابی بوسیله تجارت شما را بهتر کند. در صورتی که شما تجارتی هستید که تازه به کار بازاریابی شروع کرده اید می توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از این شیوه تعداد مخاطبین خودتان را خیلی سریع افزایش دهید به این دلیل که در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید کاری کنید که دیگرانی که تازه تجارت شما را پیدا کرده اند برای این که از تجارت شما تخفیف بگیرند مشتریان شما شوند را افزایش دهید. از این رو توصیه می شود که حتما این کار را انجام دهید برای این که این کار می تواند به شما کمک کند تا به میزان زیادی در این کار موفق شوید. افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که این کار می تواند به شما کمک کند تا به سرعت بیشتری تعداد مخاطبین خودتان را افزایش دهید.

11. سعی کنید حداقل 3 نسخه برای داستان تجارت خودتان داشته باشید که به شیوه های مختلف آن را برای مخاطبین شرح دهید!

نکته دیگری که شما باید برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا برای این که داستان تجارتتان به خوبی مورد استقبال مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما و یا به شبکه های اجتماعی شما سر می زنند قرار بگیرد حداقل از این داستان 3 نسخه داشته باشید برای این که بتوانید این نسخه ها را در شرایط مختلف برای این افراد تعریف کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که شما می توانید با استفاده از این کار کاری کنید که این داستان شما برای آن ها به میزان زیادی جذابیت داشته باشید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که به این شکل می توانید شانستان را برای این که تجارت خودتان را برای افراد دیگر جذاب تر نشان دهید بیشتر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا خودتان به میزان بیشتری با جنبه های دیگر داستانی که درباره تجارت خودتان وجود دارد آشنا شوید و همین کار می تواند باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید این تجارت خودتان را بهتر درک کنید و حتی برای این که بتوانید به میزان بیشتری اهمیت آن را بفهمید بیشتر می شود. از این رو به شما توصیه می شود تا حتما برای داستان تجارت خودتان حداقل 3 نسخه آماده کنید.

12. در سه نسخه ای که برای تجارت خودتان آماده می کنید؛ سعی کنید تا یکی درباره برند، یکی درباره عناوین اصلی و دیگری یک داستان خلاصه باشد!

شما باید سعی کنید تا در سه نسخه ای که در تجارت خودتان آماده کرده اید یکی از آن ها را درباره خودر برند آماده کنید و در این نسحه سعی کنید تا به صورت کلی درباره داستانی که برندتان دارد توضیحاتی بدهید و یکی دیگر از این نسخه هایی که آماده کرده اید درباره عناوین اصلی باشد یعنی بهتر است که در این نسخه درباره عناوینی که فکر می کنید مناسب تری و اصلی ترین عناوین کارتان می باشند اطلاعاتی را ارایه کنید و دیگری این که سعی کنید تا درباره داستان برند خودتان به صورت خلاصه موضوعاتی را عنوان کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به وضعیت بازاریابی خودتان داشته باشید و علاوه بر آن می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید خودتان نسبت به تجارتی که خودتان دارید به میزان بیشتری آگاهی داشته باشید بیشتر شود. از این رو بر اساس تحقیقاتی که دانشمندان و افرادی که در این زمینه به تحقیقات و بررسی های علمی می پردازند بهتر است که حتما این کار را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند منجر به این شود احتمال این که تعداد مخاطبین و مشتریان شما بیشتر شود نیز افزایش پیدا کند.

13. سعی کنید یک بخش "درباره ما" بسیار جذاب برای وب سایتتان بسازید!

شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که یک بخش "درباره ما" بسیار مناسب برای وب سایتتان بسازید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه مثبت تری را نسبت به وضعیت تجارت خودتان پیدا کنید ولی از آن مهم تر این است که شما با انجام دادن این کار می توانید انتظار داشته باشید که کاررا برای افرادی که قرار است به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند آسان تر کنید. این موضوع مخصوصا برای تجارت هایی که تازه شروع به کار کرده اند (به عبارت دیگر برای استارت آپ ها) خیلی اهمیت دارد. شما به عنوان یک تجارتی که به تازگی کارش را شروع کرده است باید تمام تلاشتان بر این باشد که افرادی که قرار است تبدیل به مخاطبین شما شوند به خوبی شما را بشناسند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به خودتان به عنوان یک تجارت هم داشته باشید و بنابراین می توان گفت که با انجام دادن این کار شما می توانید انتظار داشته باشید که وب سایتتان در میان وب سایت هایی که کارشان مانند شما است شناخته شده تر باشد. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر از گذشته انجام دهید.

14. در صورتی که خودتان یک روش جدید بازاریابی را تولید نکرده اید؛ اشکالی ندارد در صورتی که بتوانی به خوبی کار دیگران را "کپی" کنید!

بسیاری از تجارت ها هستند که افرادی که آن ها را اداره می کنند بر این باورند که آن ها برای این که بتوانند به خوبی در کار بازاریابی موفق شوند نیاز به این دارند که خودشان روش های جدید بازاریابی را خلق کنند. البته این موضوع می تواند درست باشد. به بیان بهتر در صورتی که شما بتوانید با استفاده از تکنیک های جدیدی که در اختیارتان قرار گرفته است این روش های جدید را با استفاده از هوشی که دارید خلق کنید می توانید انتظار داشته باشید که کار را به درستی انجام دهید ولی حقیقت این است که در بسیاری از موارد ممکن است شما توانایی لازم برای انجام این کار را نداشته باشید و این اصلا اشکالی ندارد! شما به هیچ عنوان نباید خودتان را برای این که نمی توانید یک روش جدیدی را برای بازاریابی ابداع کنید سرزنش کنید! در حقیقت حتی می توان انتظار داشت که شما بتوانید یک روش جدید بازاریابی را به خوبی کپی کنید و بتوانید اثرات مثبت آن را به خوبی مشاهده کنید! تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این روش در بسیاری از موارد حتی ممکن است خیلی بهتر از روشی که در آن شما سعی می کنید تا یک شیوه جدید بازاریابی را خلق کنید جواب می دهد چون در این روش ممکن است شما روش مناسبی را خلق نکنید و نکته دیگر این است که روش هایی که شما می خواهید آن ها را کپی کنید همگی مورد آزمایش قرار گرفته اند و به تعبیر دیگری امتحان خودشان را به خوبی پس داده اند و بنابراین در صورتی که شما بتوانید این روش ها را به خوبی کپی کنید می توانید انتظار داشته باشید که در این کار به میزان زیادی موفق می شوید. البته همان طور که گفته شد این موضوع به شرط آن است که شما این کار را به درستی انجام دهید چون اگر به خوبی کار را کپی نکنید ممکن است باعث بروز مشکلات جدی برای شما شود.

15. سعی کنید در محتوایی که برای بازاریابی تولید می کنید به برخی از جدی ترین سوالاتی که ممکن است در ذهن مخاطبین ایجاد شود پاسخ دهید!

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را به خوبی و درستی انجام دهید باید به آن توجه کنید این است که باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید به تمام سوالاتی که ممکن است در طول مدتی که شما می خواهید بازاریابی کنید در ذهن مخاطبین ایجاد شود به درستی پاسخ دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این یکی از بهترین شیوه های بازاریابی است و زمانی که شما به این شکل کار بازاریابی را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که نتیجه هایی بسیار مناسب و سودمند از آن بگیرید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که بسیاری از تجارت هایی که به خوبی این کار را می کنند تجارت هایی هستند که سعی می کنند تا در متن هایی که مربوط به محتوای بازاریابیشان است تمام سوالاتی را که ممکن است در ذهن مخاطبینشان بوجود آمده باشد به صورت تمام و کمال پاسخ دهند و این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید یک بازاریابی مناسب و خوب داشته باشید. بنابراین سعی کنید تا به تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن های مخاطبین ایجاد شده باشد به درستی پاسخ دهید.

16. سعی کنید تا به درستی به مخاطبین بفهمانید که تجارت شما دنبال چیست

 

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید سعی کنید تا حتما به عنوان یک تجارتی که تصمیم گرفت است تا کار بازاریابی را انجام دهد به آن توجه کنید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که به درستی بفهمانید که تجارت شما به دنبال چیست. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که بتوانید در این کار موفق شوید بیشتر کنید. به عبارت دیگر دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همگی بر این باورند که انجام این کارها می تواند منجر به این شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید کار بازاریابی را درست به همان شیوه ای انجام دهید که دوست دارید. بنابراین سعی کنید تا به آن ها بفهمانید که دنبال چه هستید.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 451
:: بازدید سال : 1190
:: بازدید کلی : 5690